Strategia ustalania stawek w Google Ads cz. 2
Poniżej opisujemy dalsze strategie ustalania stawek
Trzecia grupa to strategie automatyczne. Oto one
- maksymalizuj liczbę konwersji – dodatkowo można ustawić opcję docelowego kosztu działania, czyli CPA,
- maksymalizuj wartość konwersji – opcjonalnie można ustawić opcję docelowego zwrotu z nakładów na reklamę, czyli ROAS,
- docelowy udział w wyświetleniach,
- maksymalizuj liczbę kliknięć.
W tym przypadku stawki ustalane są przez algorytmy Google, tak aby osiągnąć konkretny cel. Co ważne, poza ostatnią strategią, dostosowania stawek, o których mowa w modelu rozliczania CPC, nie są obsługiwane – można jedynie mieć częściowy wpływ na urządzenia.
Dodatkowo wydzielona jest podgrupa, obejmująca maksymalizację liczby oraz wartości konwersji
Są one określane jako inteligentne, gdyż korzystają one z zaawansowanych systemów uczących się, co pozwala na analizę ogromnej ilości danych w czasie rzeczywistym. Ma to na celu oszczędzenie czasu i zwiększenie skuteczności prowadzonych działań reklamowych.
Dziękujemy za uwagę.
Tradycyjnie, gdyby pojawiły się pytania, zapraszamy do kontaktu!