Przejdź do treści
Marketing

Strategia ustalania stawek w Google Ads cz. 2

Poniżej opisujemy dalsze strategie ustalania stawek
Bartosz Mróż
Bartosz Mróż
1 minuta czytania

Poniżej opisujemy dalsze strategie ustalania stawek

Trzecia grupa to strategie automatyczne. Oto one

  • maksymalizuj liczbę konwersji – dodatkowo można ustawić opcję docelowego kosztu działania, czyli CPA,
  • maksymalizuj wartość konwersji – opcjonalnie można ustawić opcję docelowego zwrotu z nakładów na reklamę, czyli ROAS,
  • docelowy udział w wyświetleniach,
  • maksymalizuj liczbę kliknięć.

W tym przypadku stawki ustalane są przez algorytmy Google, tak aby osiągnąć konkretny cel. Co ważne, poza ostatnią strategią, dostosowania stawek, o których mowa w modelu rozliczania CPC, nie są obsługiwane – można jedynie mieć częściowy wpływ na urządzenia.

Dodatkowo wydzielona jest podgrupa, obejmująca maksymalizację liczby oraz wartości konwersji

Są one określane jako inteligentne, gdyż korzystają one z zaawansowanych systemów uczących się, co pozwala na analizę ogromnej ilości danych w czasie rzeczywistym. Ma to na celu oszczędzenie czasu i zwiększenie skuteczności prowadzonych działań reklamowych.

Dziękujemy za uwagę.
Tradycyjnie, gdyby pojawiły się pytania, zapraszamy do kontaktu!