Przejdź do treści
Google Ads dla E-commerce

Google Shopping

Poznaj idealne rozwiązanie dla Twojego sklepu internetowego. Jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty, Google Shopping bez wątpienia sprosta Twoim oczekiwaniom.

Pryzmat Studio
Fotc
Opteo
Umownik
Senuto

Jak to działa?

Google Shopping (Google Zakupy) są w pełni zintegrowane z systemem Google Ads. Jednak w tym wypadku algorytm bierze pod uwagę plik z danymi o produktach, z którego wybiera parametry do emisji reklamy. Następnie wyświetla reklamę powiązaną ze słowem kluczowym wpisanym przez użytkownika.

Reklamy w Google Shopping pojawiają się w formie graficznej ze zdjęciem oraz nazwą produktu, aktualną ceną, informacją o promocji i oczywiście nazwą Twojego sklepu. To naprawdę skuteczny sposób wyróżnienia się na tle konkurencji.

Dlaczego warto postawić na Google Shopping?

Atrakcyjny wygląd reklam

Obraz mówi więcej! Dzięki odpowiedniemu zdjęciu oraz widocznej cenie, klient szybciej podejmie decyzję o zakupie.

Uproszczona ścieżka zakupowa

Klient od razu po kliknięciu w reklamę przenosi się na stronę wybranego produktu. Z tego poziomu już krótka droga do dokonania zakupu.

Lepsza widoczność

Reklamy Google Shopping wyświetlają się na szczycie wyników wyszukiwania, w górnej części strony. Natychmiast przykuwają uwagę.

Płatność za kliknięcie

Tak samo jak w przypadku reklam tekstowych, płacisz tylko za kliknięcia w reklamę, a nie jej wyświetlenia.

Wysoka skuteczność

Google Shopping dociera tylko do osób zainteresowanych zakupem produktów podobnych do Twoich. To znacznie zwiększa sprzedaż.

Moc wyróżnienia

To reklamy zdecydowanie wyróżniające się na tle zwykłych wyników wyszukiwania. Dzięki nim zwiększysz swoją widoczność na tle konkurencji.

Kontrola specjalistów i automatyzacja procesów dla imponujących wyników

  • Zawsze aktualne informacje

    Google Shopping wymaga połączenia sklepu internetowego z Merchant Center. Dzięki takiej integracji Twoi klienci widzą aktualne informacje o produktach. Poza tym znajdą je bez długich poszukiwań!

  • Sprzedaż pod okiem specjalistów

    W Google Shopping stawiamy na automatyzację procesów, ale zawsze pod czujnym okiem naszych specjalistów. Zaczynamy od ustalenia Twoich celów, aby wszystko przebiegło zgodnie z planem, a sprzedaż rosła.

  • Przejrzyste zasady

    W Sembiotic zawsze wiesz, jak przebiegają Twoje kampanie. Masz w nie wgląd, dzięki interaktywnym raportom, które opracowują nasi specjaliści. Poza tym kontaktujemy się z klientami przynajmniej raz w tygodniu.

Łukasz Markowski

Właściciel | Harison
Mateusz Szpura

Mateusz Szpura

MBM Solar

Współpracujemy z Sembiotic od dłuższego czasu. Dzięki współpracy firma MBM Solar stała się rozpoznawalna w sieci i zyskała nowych klientów. Serdecznie Polecamy i Dziękujemy!.

Artur Olejniczak

Właściciel | AOCOM
Michał Olejarz

Michał Olejarz

Właściciel Kontenery Metalowe

Serdecznie polecam współprace z Agencją Sembiotic.

Efekty prowadzonych kampanii reklamowych są bardzo satysfakcjonujące. Kontakt oraz obsługa na bardzo wysokim poziomie. Po nieudanych próbach współpracy z innymi firmami wreszcie znalazłem kogoś do zadań specjalnych.

Polecam z czystym sumieniem.

Karolina Wasielewska

Karolina Wasielewska

Właściciel Carla Events

Jestem pod wrażeniem dokładności z jaką Sembiotic podchodzi do naszej współpracy, a efekt finalny przekroczył moje oczekiwania. Zaplanował skuteczną kampanię google ads ale zanim do tego przystąpili, dodatkowo zajęli się też audytem mojej strony www. Profesjonalizm, szybkie działanie, cierpliwość i świetny efekt końcowy! Nasze konsultacje odbywały się zdalnie (mail, telefon) uważam, że jest to świetna forma współpracy.

R. Marciniak

R. Marciniak

Właściciel Interpress

Z czystym sumieniem rekomenduję współpracę z zespołem Sembiotic.

Rzetelne i sumienne w podejście do wszelkich tematów oraz dbałość o szczegóły – niejednokrotnie skomplikowanych zadań – są u nich codziennością.

Mateusz Gielniak

Specjalista ds. digital marketingu | WSL

Łukasz Krótki

Pryzmat Studio

Jak przebiega współpraca z Sembiotic?

Kontakt

Wyślij formularz kontaktowy lub skontaktuj się z nami inną drogą. Nasz specjalista odezwie się do Ciebie, aby omówić Twoje potrzeby.

Analiza działań

Jeśli masz już konto Google Ads, przeanalizujemy dotychczas prowadzone kampanie i zaproponujemy niezbędne zmiany i dalsze działania.

Propozycja oferty

Po zapoznaniu się z potrzebami Twojego biznesu zaproponujemy Ci najkorzystniejszy sposób współpracy, który przyniesie najlepsze efekty.

Zawarcie umowy

Gdy już ustalimy warunki współpracy, prześlemy Ci umowę w wersji online. To ekologiczne rozwiązanie, które sprzyja naturze i oszczędności czasu.

Prowadzenie kampanii i raporty

Raporty przekazujemy w preferowany przez Ciebie sposób. Twój opiekun może informować Cię o aktualizacjach drogą telefoniczną lub przesłać je drogą mailową w formacie PDF.

Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas!

Wypełnij formularz, który trafi do specjalistów Sembiotic. Opisz swój cel, problem lub wątpliwości.