Remarketing
Dotrzyj ponownie do klientów, którzy odwiedzili Twoja stronę internetową. Przypomnij im o swoich produktach! Powtórne wyświetlenie reklamy skutecznie zwiększa sprzedaż.
Jak to działa?
Wyróżniamy dwa rodzaje remarketingu. Statyczna forma kampanii odpowiada na potrzeby branż świadczących rozmaite usługi. Zapewnia zawsze takie same reklamy, niezależnie od tego, które podstrony odwiedził użytkownik. Wszyscy użytkownicy widzą ogólny przekaz zachęcający do powrotu do oferty.
Remarketing dynamiczny to spersonalizowany przekaz marketingowy. Uwzględnia, co potencjalny klient oglądał na Twojej stronie, dzięki czemu możliwe jest wyświetlenie reklamy z dokładnie tym samym produktem, który już zna! To forma remarketingu dla branży e-commerce.
Dlaczego warto postawić na remarketing dynamiczny?
Zwiększenie konwersji
Cross-selling
Informacje o promocjach
Dlaczego warto postawić na remarketing statyczny?
Większa świadomość marki
Niski koszt reklam
Dostęp do wielu kanałów
Indywidualne podejście w parze z automatyzacją działań
-
Skuteczne efekty
Dzięki specjalnym skryptom oraz technologii dotarcie do znających Twój biznes użytkowników zajmuje nam niewiele czasu. To sprawia, że kampania remarketingowa może bardzo szybko wystartować, a Ty zacząć zarabiać.
-
Interaktywne raporty
Masz stały wgląd w postępy i stan prowadzonych przez Sembiotic kampanii. Nasi specjaliści opracowują dla Ciebie interaktywne raporty, do których możesz w dowolnej chwili zajrzeć bez konieczności kontaktu z opiekunem klienta.
-
Indywidualne podejście
Każdy biznes jest inny i wymaga podjęcia indywidualnych działań. W Sembiotic zapewnimy Ci dobór odpowiedniej kampanii remarketingowej oraz dedykowanego specjalistę, który zadba o jej przebieg.
Łukasz Markowski
Mateusz Szpura
MBM Solar
Współpracujemy z Sembiotic od dłuższego czasu. Dzięki współpracy firma MBM Solar stała się rozpoznawalna w sieci i zyskała nowych klientów. Serdecznie Polecamy i Dziękujemy!.
Artur Olejniczak
Michał Olejarz
Właściciel Kontenery Metalowe
Serdecznie polecam współprace z Agencją Sembiotic.
Efekty prowadzonych kampanii reklamowych są bardzo satysfakcjonujące. Kontakt oraz obsługa na bardzo wysokim poziomie. Po nieudanych próbach współpracy z innymi firmami wreszcie znalazłem kogoś do zadań specjalnych.
Polecam z czystym sumieniem.
Karolina Wasielewska
Właściciel Carla Events
Jestem pod wrażeniem dokładności z jaką Sembiotic podchodzi do naszej współpracy, a efekt finalny przekroczył moje oczekiwania. Zaplanował skuteczną kampanię google ads ale zanim do tego przystąpili, dodatkowo zajęli się też audytem mojej strony www. Profesjonalizm, szybkie działanie, cierpliwość i świetny efekt końcowy! Nasze konsultacje odbywały się zdalnie (mail, telefon) uważam, że jest to świetna forma współpracy.
R. Marciniak
Właściciel Interpress
Z czystym sumieniem rekomenduję współpracę z zespołem Sembiotic.
Rzetelne i sumienne w podejście do wszelkich tematów oraz dbałość o szczegóły – niejednokrotnie skomplikowanych zadań – są u nich codziennością.
Mateusz Gielniak
Łukasz Krótki
Jak przebiega współpraca z Sembiotic?
Kontakt
Analiza działań
Propozycja oferty
Zawarcie umowy
Prowadzenie kampanii i raporty
Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas!
Wypełnij formularz, który trafi do specjalistów Sembiotic. Opisz swój cel, problem lub wątpliwości.
O marketingu i technologii z Sembiotic
Znajdziesz tu cenne informacje ze świata marketingu internetowego. Mnóstwo przydatnej wiedzy oraz porady na temat prowadzenia kampanii reklamowych.
Skuteczna optymalizacja kampanii w Google Ads: 5 wskazówek dla początkujących
Zdobądź skuteczną widoczność i generuj konwersje dzięki kampaniom reklamowym w Google Ads. Przeczytaj artykuł, aby poznać pięć kluczowych wskazówek dotyczących optymalizacji kampanii, które pomogą Ci rozpocząć swoją przygodę z sukcesem.