Przejdź do treści
Google Ads

Remarketing

Dotrzyj ponownie do klientów, którzy odwiedzili Twoja stronę internetową. Przypomnij im o swoich produktach! Powtórne wyświetlenie reklamy skutecznie zwiększa sprzedaż.

Pryzmat Studio
Fotc
Opteo
Umownik
Senuto

Jak to działa?

Wyróżniamy dwa rodzaje remarketingu. Statyczna forma kampanii odpowiada na potrzeby branż świadczących rozmaite usługi. Zapewnia zawsze takie same reklamy, niezależnie od tego, które podstrony odwiedził użytkownik. Wszyscy użytkownicy widzą ogólny przekaz zachęcający do powrotu do oferty.

Remarketing dynamiczny to spersonalizowany przekaz marketingowy. Uwzględnia, co potencjalny klient oglądał na Twojej stronie, dzięki czemu możliwe jest wyświetlenie reklamy z dokładnie tym samym produktem, który już zna! To forma remarketingu dla branży e-commerce.

Dlaczego warto postawić na remarketing dynamiczny?

Zwiększenie konwersji

Wyświetlając reklamy klientom, którzy wahali się przy zakupie, zwiększamy prawdopodobieństwo ich powrotu do sklepu, zwiększając tym samym szanse na konwersję.

Cross-selling

Tak zwana sprzedaż krzyżowa umożliwia oferowanie produktów uzupełniających dotychczasowe zakupy. Reklama śledząca to skuteczna zachęta do kolejnych transakcji.

Informacje o promocjach

Dzięki listom remarketingowym szybko dotrzemy do wcześniejszych klientów z informacjami o promocjach lub nowościach. To dobry sposób na pozyskanie stałych klientów.

Dlaczego warto postawić na remarketing statyczny?

Większa świadomość marki

Zwiększ rozpoznawalność swojej marki i daj się poznać klientom. Dzięki remarketingowi statycznemu zwiększysz prawdopodobieństwo powrotu użytkownika na stronę.

Niski koszt reklam

Pozyskanie potencjalnego klienta kosztuje tu zdecydowanie mniej niż w innych formach reklamy, a zwrot z inwestycji może być naprawdę wysoki.

Dostęp do wielu kanałów

Kampanie remarketingowe mogą być prowadzone w sieci reklamowej Google i sieci wyszukiwania, ale też w obrębie Gmail czy na platformie Youtube.

Indywidualne podejście w parze z automatyzacją działań

  • Skuteczne efekty

    Dzięki specjalnym skryptom oraz technologii dotarcie do znających Twój biznes użytkowników zajmuje nam niewiele czasu. To sprawia, że kampania remarketingowa może bardzo szybko wystartować, a Ty zacząć zarabiać.

  • Interaktywne raporty

    Masz stały wgląd w postępy i stan prowadzonych przez Sembiotic kampanii. Nasi specjaliści opracowują dla Ciebie interaktywne raporty, do których możesz w dowolnej chwili zajrzeć bez konieczności kontaktu z opiekunem klienta.

  • Indywidualne podejście

    Każdy biznes jest inny i wymaga podjęcia indywidualnych działań. W Sembiotic zapewnimy Ci dobór odpowiedniej kampanii remarketingowej oraz dedykowanego specjalistę, który zadba o jej przebieg.

Łukasz Markowski

Właściciel | Harison
Mateusz Szpura

Mateusz Szpura

MBM Solar

Współpracujemy z Sembiotic od dłuższego czasu. Dzięki współpracy firma MBM Solar stała się rozpoznawalna w sieci i zyskała nowych klientów. Serdecznie Polecamy i Dziękujemy!.

Artur Olejniczak

Właściciel | AOCOM
Michał Olejarz

Michał Olejarz

Właściciel Kontenery Metalowe

Serdecznie polecam współprace z Agencją Sembiotic.

Efekty prowadzonych kampanii reklamowych są bardzo satysfakcjonujące. Kontakt oraz obsługa na bardzo wysokim poziomie. Po nieudanych próbach współpracy z innymi firmami wreszcie znalazłem kogoś do zadań specjalnych.

Polecam z czystym sumieniem.

Karolina Wasielewska

Karolina Wasielewska

Właściciel Carla Events

Jestem pod wrażeniem dokładności z jaką Sembiotic podchodzi do naszej współpracy, a efekt finalny przekroczył moje oczekiwania. Zaplanował skuteczną kampanię google ads ale zanim do tego przystąpili, dodatkowo zajęli się też audytem mojej strony www. Profesjonalizm, szybkie działanie, cierpliwość i świetny efekt końcowy! Nasze konsultacje odbywały się zdalnie (mail, telefon) uważam, że jest to świetna forma współpracy.

R. Marciniak

R. Marciniak

Właściciel Interpress

Z czystym sumieniem rekomenduję współpracę z zespołem Sembiotic.

Rzetelne i sumienne w podejście do wszelkich tematów oraz dbałość o szczegóły – niejednokrotnie skomplikowanych zadań – są u nich codziennością.

Mateusz Gielniak

Specjalista ds. digital marketingu | WSL

Łukasz Krótki

Pryzmat Studio

Jak przebiega współpraca z Sembiotic?

Kontakt

Wyślij formularz kontaktowy lub skontaktuj się z nami inną drogą. Nasz specjalista odezwie się do Ciebie, aby omówić Twoje potrzeby.

Analiza działań

Jeśli masz już konto Google Ads, przeanalizujemy dotychczas prowadzone kampanie i zaproponujemy niezbędne zmiany i dalsze działania.

Propozycja oferty

Po zapoznaniu się z potrzebami Twojego biznesu zaproponujemy Ci najkorzystniejszy sposób współpracy, który przyniesie najlepsze efekty.

Zawarcie umowy

Gdy już ustalimy warunki współpracy, prześlemy Ci umowę w wersji online. To ekologiczne rozwiązanie, które sprzyja naturze i oszczędności czasu.

Prowadzenie kampanii i raporty

Raporty przekazujemy w preferowany przez Ciebie sposób. Twój opiekun może informować Cię o aktualizacjach drogą telefoniczną lub przesłać je drogą mailową w formacie PDF.

Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas!

Wypełnij formularz, który trafi do specjalistów Sembiotic. Opisz swój cel, problem lub wątpliwości.