Reklamy Google Display Network. Czym są i jak je stosować
Jest to idealne rozwiązanie praktycznie dla każdej firmy, a poniżej 6 powodów, dlaczego tak jest
1. Koszt działań na rzecz marketingu internetowego jest zdecydowanie niższy niż w przypadku mediów tradycyjnych (telewizja, radio, prasa).
2. Dzięki sieci reklamowej Google Ads możemy docierać do sprecyzowanej grupy odbiorców. Panel zapewnia nam wiele możliwości kierowania w tym obecna lokalizacja, płeć użytkownika, a nawet jego zainteresowania, czy preferencje zakupowe.
3. Stron, które udostępniają swoje powierzchnie reklamowe dla Google, jest ponad 2 miliony, w tym i YouTube. W związku z tym praktycznie każdy internauta może zobaczyć Twój przekaz reklamowy.
4. Można ustalić limit liczby wyświetleń danej reklamy, tak aby nie irytować potencjalnych klientów zbyt nachalnym przekazem.
5. Ten typ kampanii reklamowej możemy rozliczać w modelu CPM, czyli kosztu tysiąca wyświetleń. Jest to bardzo przydatne, gdy celem jest zwiększenie świadomości marki i nie zależy nam na wejściach na stronę, tylko na utrwalaniu przekazu w świadomości użytkownika.
6. W przypadku, gdy nie mamy banerów reklamowych, panel umożliwia nam przygotowanie kreacji przy pomocy bazy stockowej Google’a oraz zdjęć ze strony Klienta. Ogromną zaletą tego narzędzia jest fakt, że materiał dostosowuje się do rozmiaru powierzchni reklamowej na stronach partnerskich Google, co jeszcze bardziej zwiększa jej zasięg.
Jak widzicie potencjał i zastosowanie tego typu działań jest ogromne. Liczymy, że choć trochę wyjaśniliśmy istotę i wagę kampanii w Google Display Network.