Linki sponsorowane
Wyświetl swoje reklamy w widocznym miejscu w wynikach wyszukiwania. Tak najszybciej dotrzesz do internautów poszukujących Twoich produktów i usług!
Jak to działa?
Po wpisaniu w wyszukiwarkę dowolnego hasła otrzymujemy listę odpowiedzi. Dzielą się one interesujące nas linki sponsorowane Google Ads, czyli płatne wyniki wyszukiwania oraz na wyniki organiczne. Linki sponsorowane od zwykłych różnią się oznaczeniem ze słowem „reklama”, dzięki czemu są bardzo widocznym sposobem promocji.
Linki sponsorowane Google Ads to pierwsze miejsca w wyszukiwarce. Są doskonale widoczne! Dobrze ustawione reklamy, trafią tylko do użytkowników zainteresowanych Twoim biznesem. A Ty płacisz tylko wtedy, kiedy ktoś kliknie w link. Nie bez powodu to najpopularniejsza forma reklamy w Google.
Korzyści z wykorzystania linków sponsorowanych
Natychmiastowy efekt
Płatność PPC
Wysoka trafność
Elastyczność
Mierzalne efekty
Doskonała widoczność
Skuteczność kampanii oparta na sztucznej inteligencji i wiedzy specjalistów
-
Błyskawiczna forma reklamy
Podobnie jak w przypadku innych form Google Ads, linki sponsorowane są widoczne już w chwilę po po uruchomieniu kampanii. To niezastąpione rozwiązanie, kiedy zależy Ci na szybkiej akcji promocyjnej, działaniu sezonowym czy jednorazowej kampanii reklamowej.
-
Dopasowanie do grupy odbiorców
Linki sponsorowane minimalizują przypadkowość. Dzięki precyzyjnie dobranym słowom kluczowym trafią wyłącznie do osób zainteresowanych Twoją ofertą. To bardzo przyjazna dla Twojego budżetu forma reklamy.
-
Pełna kontrola
Doskonale wiemy, jak przebiega kampania. Ty również! Nasi specjaliści tworzą interaktywne raporty, do których możesz zajrzeć w dowolnej chwili bez potrzeby kontaktu z Twoim opiekunem.
Łukasz Markowski
Mateusz Szpura
MBM Solar
Współpracujemy z Sembiotic od dłuższego czasu. Dzięki współpracy firma MBM Solar stała się rozpoznawalna w sieci i zyskała nowych klientów. Serdecznie Polecamy i Dziękujemy!.
Artur Olejniczak
Michał Olejarz
Właściciel Kontenery Metalowe
Serdecznie polecam współprace z Agencją Sembiotic.
Efekty prowadzonych kampanii reklamowych są bardzo satysfakcjonujące. Kontakt oraz obsługa na bardzo wysokim poziomie. Po nieudanych próbach współpracy z innymi firmami wreszcie znalazłem kogoś do zadań specjalnych.
Polecam z czystym sumieniem.
Karolina Wasielewska
Właściciel Carla Events
Jestem pod wrażeniem dokładności z jaką Sembiotic podchodzi do naszej współpracy, a efekt finalny przekroczył moje oczekiwania. Zaplanował skuteczną kampanię google ads ale zanim do tego przystąpili, dodatkowo zajęli się też audytem mojej strony www. Profesjonalizm, szybkie działanie, cierpliwość i świetny efekt końcowy! Nasze konsultacje odbywały się zdalnie (mail, telefon) uważam, że jest to świetna forma współpracy.
R. Marciniak
Właściciel Interpress
Z czystym sumieniem rekomenduję współpracę z zespołem Sembiotic.
Rzetelne i sumienne w podejście do wszelkich tematów oraz dbałość o szczegóły – niejednokrotnie skomplikowanych zadań – są u nich codziennością.
Mateusz Gielniak
Łukasz Krótki
Jak przebiega współpraca z Sembiotic?
Kontakt
Analiza działań
Propozycja oferty
Zawarcie umowy
Prowadzenie kampanii i raporty
O marketingu i technologii z Sembiotic
Znajdziesz tu cenne informacje ze świata marketingu internetowego. Mnóstwo przydatnej wiedzy oraz porady na temat prowadzenia kampanii reklamowych.
Skuteczna optymalizacja kampanii w Google Ads: 5 wskazówek dla początkujących
Zdobądź skuteczną widoczność i generuj konwersje dzięki kampaniom reklamowym w Google Ads. Przeczytaj artykuł, aby poznać pięć kluczowych wskazówek dotyczących optymalizacji kampanii, które pomogą Ci rozpocząć swoją przygodę z sukcesem.
Poznajmy się!
Korzyści z audytu widoczności
Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas!
Wypełnij formularz, który trafi do specjalistów Sembiotic. Opisz swój cel, problem lub wątpliwości.