Przejdź do treści
Aktualności

Korzyści z audytu widoczności

Audyt Widoczności pozwala nam na optymalizację procesu generowania leadów i poprawienie widoczność strony w wyszukiwarkach.
Michał Lewandowski
Michał Lewandowski
2 minuty czytania

Popraw swoją widoczność w sieci!

Co zyskujesz dzięki naszemu Audytowi widoczności:

  • Szczegółowy raport zawierający sugestie modyfikacji na Twojej stronie,
  • Precyzyjną analizę działań konkurencji pod kątem stosowanych fraz,
  • Analizę widoczności strony w wyszukiwarkach w badanym przedziale czasowym,
  • Komentarz dotyczący trendów związanych z e-marketingiem w Twojej branży,
  • Dużo wolnego czasu – nasi specjaliści zaplanują optymalizację za Ciebie.

Marka, która nie docenia mocy marketingu internetowego, nie ma szans na odniesienie spektakularnego sukcesu. Zacięta rywalizacja w każdej branży sprawia, że samo założenie strony internetowej nie wystarczy, aby zostawić konkurencję daleko w tyle. Codziennie do sieci wkraczają bowiem nowe firmy, docierając ze swoimi usługami i produktami do spersonalizowanej grupy odbiorców. Umiejętne wykorzystywanie możliwości, jakie oferuje sieć, pozwala budować mocną więź z klientami, renomę marki, a także w zaskakujący sposób zwiększyć zyski. Jak więc osiągnąć sukces w internecie? Zaufać specjalistom, ich doświadczeniu i umiejętnościom.

Optymalizacja – klucz do widoczności

Aby strona zaistniała w sieci, musi generować ruch. Nie istnieje jedna złota reguła, której wcielenie w życie z miejsca zapewnia świetne statystyki odwiedzin witryny. Każda branża ma bowiem własną specyfikę i wymaga zastosowania indywidualnych rozwiązań.

Najważniejszym z nich jest SEM, czyli działania marketingowe związane z wyszukiwarkami internetowymi. Jego nadrzędne zadanie to sprawienie, aby użytkownicy, którzy wpisują w wyszukiwarce daną frazę, częściej trafiali na naszą witrynę. Dla prowadzenia skutecznego marketingu sieciowego istotna jest również właściwa optymalizacja strony pod kątem zamieszczanych na niej treści, struktury i jej kodu źródłowego (działania te znane są jako SEO).

Audyt Widoczności pozwala nam na optymalizację procesu generowania leadów i poprawienie widoczność strony w wyszukiwarkach. Dzięki niemu poznamy potencjał marketingowy witryny, a następnie wskażemy rozwiązania najlepsze dla biznesu, który prowadzisz. Stawiamy głównie na Google Ads, lecz w razie potrzeby zaproponujemy Ci również działania SEO. Wszystko zależy od Ciebie i Twoich potrzeb.