Google Shopping
Poznaj idealne rozwiązanie dla Twojego sklepu internetowego. Jeśli chcesz sprzedawać swoje produkty, Google Shopping bez wątpienia sprosta Twoim oczekiwaniom.
Jak to działa?
Google Shopping (Google Zakupy) są w pełni zintegrowane z systemem Google Ads. Jednak w tym wypadku algorytm bierze pod uwagę plik z danymi o produktach, z którego wybiera parametry do emisji reklamy. Następnie wyświetla reklamę powiązaną ze słowem kluczowym wpisanym przez użytkownika.
Reklamy w Google Shopping pojawiają się w formie graficznej ze zdjęciem oraz nazwą produktu, aktualną ceną, informacją o promocji i oczywiście nazwą Twojego sklepu. To naprawdę skuteczny sposób wyróżnienia się na tle konkurencji.
Dlaczego warto postawić na Google Shopping?
Atrakcyjny wygląd reklam
Uproszczona ścieżka zakupowa
Lepsza widoczność
Płatność za kliknięcie
Wysoka skuteczność
Moc wyróżnienia
Kontrola specjalistów i automatyzacja procesów dla imponujących wyników
-
Zawsze aktualne informacje
Google Shopping wymaga połączenia sklepu internetowego z Merchant Center. Dzięki takiej integracji Twoi klienci widzą aktualne informacje o produktach. Poza tym znajdą je bez długich poszukiwań!
-
Sprzedaż pod okiem specjalistów
W Google Shopping stawiamy na automatyzację procesów, ale zawsze pod czujnym okiem naszych specjalistów. Zaczynamy od ustalenia Twoich celów, aby wszystko przebiegło zgodnie z planem, a sprzedaż rosła.
-
Przejrzyste zasady
W Sembiotic zawsze wiesz, jak przebiegają Twoje kampanie. Masz w nie wgląd, dzięki interaktywnym raportom, które opracowują nasi specjaliści. Poza tym kontaktujemy się z klientami przynajmniej raz w tygodniu.
Łukasz Markowski
Mateusz Szpura
MBM Solar
Współpracujemy z Sembiotic od dłuższego czasu. Dzięki współpracy firma MBM Solar stała się rozpoznawalna w sieci i zyskała nowych klientów. Serdecznie Polecamy i Dziękujemy!.
Artur Olejniczak
Michał Olejarz
Właściciel Kontenery Metalowe
Serdecznie polecam współprace z Agencją Sembiotic.
Efekty prowadzonych kampanii reklamowych są bardzo satysfakcjonujące. Kontakt oraz obsługa na bardzo wysokim poziomie. Po nieudanych próbach współpracy z innymi firmami wreszcie znalazłem kogoś do zadań specjalnych.
Polecam z czystym sumieniem.
Karolina Wasielewska
Właściciel Carla Events
Jestem pod wrażeniem dokładności z jaką Sembiotic podchodzi do naszej współpracy, a efekt finalny przekroczył moje oczekiwania. Zaplanował skuteczną kampanię google ads ale zanim do tego przystąpili, dodatkowo zajęli się też audytem mojej strony www. Profesjonalizm, szybkie działanie, cierpliwość i świetny efekt końcowy! Nasze konsultacje odbywały się zdalnie (mail, telefon) uważam, że jest to świetna forma współpracy.
R. Marciniak
Właściciel Interpress
Z czystym sumieniem rekomenduję współpracę z zespołem Sembiotic.
Rzetelne i sumienne w podejście do wszelkich tematów oraz dbałość o szczegóły – niejednokrotnie skomplikowanych zadań – są u nich codziennością.
Mateusz Gielniak
Łukasz Krótki
Jak przebiega współpraca z Sembiotic?
Kontakt
Analiza działań
Propozycja oferty
Zawarcie umowy
Prowadzenie kampanii i raporty
O marketingu i technologii z Sembiotic
Znajdziesz tu cenne informacje ze świata marketingu internetowego. Mnóstwo przydatnej wiedzy oraz porady na temat prowadzenia kampanii reklamowych.
Skuteczna optymalizacja kampanii w Google Ads: 5 wskazówek dla początkujących
Zdobądź skuteczną widoczność i generuj konwersje dzięki kampaniom reklamowym w Google Ads. Przeczytaj artykuł, aby poznać pięć kluczowych wskazówek dotyczących optymalizacji kampanii, które pomogą Ci rozpocząć swoją przygodę z sukcesem.
Poznajmy się!
Korzyści z audytu widoczności
Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas!
Wypełnij formularz, który trafi do specjalistów Sembiotic. Opisz swój cel, problem lub wątpliwości.