Przejdź do treści
Marketing

Google Ads w pigułce. Zastrzyk wiedzy od Sembiotic

Zapraszamy na cykliczny zastrzyk wiedzy o systemie reklamowym Google Ads, gdzie opowiemy o podstawowych typach reklam oraz opiszemy, co jest w nich wyjątkowego i jak mogą one pomóc rozwijać firmę
Rafał Laks
Rafał Laks
1 minuta czytania

Zapraszamy na cykliczny zastrzyk wiedzy o systemie reklamowym Google Ads, gdzie opowiemy o podstawowych typach reklam oraz opiszemy, co jest w nich wyjątkowego i jak mogą one pomóc rozwijać firmę.

Większość z Was na pewno kojarzy tę nazwę z reklamami tekstowymi w wyszukiwarce Google, często nazywanymi linkami sponsorowanymi.

Natomiast jest to tylko jeden z formatów reklam dostępnych w systemie Google Ads. Cały ekosystem reklamowy daje nam naprawdę duży wybór narzędzi do reklamy firm. Poza reklamami tekstowymi mamy dostępne reklamy graficzne, reklamy wideo na YouTube, reklamy aplikacji, czy reklamy produktów ze sklepów internetowych.

Kluczem do sukcesu jest odpowiedni dobór tych narzędzi w dążeniu do realizacji założonych celów i docierania do odpowiedniej grupy docelowej.

Za tydzień opowiemy o reklamach tekstowych i wyjaśnimy, dlaczego są one najpopularniejsze i w jaki sposób odpowiadają na potrzeby firm.

Jeśli nurtują Was jakieś pytania odnośnie Google Ads, to dajcie nam znać i z chęcią o tym z Wami porozmawiamy!