Przejdź do treści
Marketing

Dlaczego warto stosować reklamy tekstowe?

5 powodów dla których warto wykorzystywać reklamy tekstowe w działaniach marketingowych
Rafał Laks
Rafał Laks
1 minuta czytania

Reklamy tekstowe cieszą się one dużą popularnością z 5 głównych powodów.

1. Dotarcie do klienta w momencie poszukiwania usług

Dzięki temu rozwiązaniu docieramy do klienta, tylko w momencie, kiedy szuka dokładnie takich usług, jakie oferujesz oraz płacimy tylko wtedy, kiedy potencjalny klient wejdzie na Waszą stronę. Reklama wyświetla się w momencie, gdy potencjalny klient wpisze stricte nasze słowo kluczowe lub kiedy jego zapytanie zawiera nasze słowo kluczowe lub jego synonim.

2. Wysoka pozycja w wyszukiwarce

Strona internetowa może wyświetlać się w pierwszych czterech wynikach wyszukiwania, jako link sponsorowany, nad zwykłymi wynikami organicznymi lub na dole strony, przy niższej cenie za kliknięcie.

3. Brak limitu słów kuczowych

W kampaniach sieci wyszukiwania nie mamy żadnego limitu słów kluczowych. Reklamy tekstowe są bardzo elastyczne i wszechstronne. Jesteśmy w stanie je wyświetlać w określonej lokalizacji, godzinach, na konkretnych urządzeniach (komputer, telefon, tablet), czy nawet dla konkretnych grup demograficznych. W celu optymalizacji kosztów możemy dostosowywać stawki do tych ustawień.

4. Natychmiastowy efekt

Efekt w postaci wyświetlania reklam jest natychmiastowy. Po poprawnym zbudowaniu kampanii, zazwyczaj w ciągu godziny, mogą się już wyświetlać potencjalnym klientom.

5. Mierzalność i optymalizacja

Dodatkowymi zaletami są mierzalność działań, możliwość ich optymalizacji, testowanie przekazów reklamowych oraz wykluczania zapytań o niskiej jakości.

A wady? No cóż, do momentu kontaktu z potencjalnym klientem, musicie ponieść koszt jego pozyskania.

Mamy nadzieję, że choć trochę zwiększyliśmy Waszą świadomość na temat reklam w sieci wyszukiwania.

Jeśli to zagadnienie Was zainteresowało lub macie dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu lub pozostawienia śladu w komentarzach