Przejdź do treści
Marketing

Czym jest Remarketing?

Dzisiaj poruszymy temat reklam graficznych, a dokładniej remarketingu, potocznie zwanego reklamami śledzącymi
Rafał Laks
Rafał Laks
1 minuta czytania

Dzisiaj poruszymy temat reklam graficznych, a dokładniej remarketingu, potocznie zwanego reklamami śledzącymi.

Są one ważnym narzędziem dla usług i sklepów internetowych, w których proces pozyskania klienta jest nieco dłuższy i nie podejmuje on decyzji o współpracy/zakupie natychmiast.

Poniżej 5 powodów, dlaczego warto je stosować

1. Pozwalają przypominać się Twoim potencjalnym klientom zwiększając szansę na to, że wybiorą oni właśnie Twoją firmę. Specjalnym podtypem tej formy przekazu, jest reklama dynamiczna. Dzięki niej zamiast kreacji graficznej, klient widzi produkty, które już oglądał u Ciebie na sklepie. Możemy kierować to np. do klientów, którzy dodali produkt do koszyka, ale go nie kupili.

2. Zwiększają świadomość Twojej marki, gdyż potencjalni klienci, łatwiej zapamiętają Twoją firmę, widząc jej reklamę częściej. Nawet jeśli nie klikną oni w reklamę, to i tak zauważą logo i nazwę Twojej firmy.

3. Dzięki temu, że reklamy kierujemy do mocno sprecyzowanej grupy docelowej, kliknięcia w nie są tanie, co pozwala uzyskać bardzo niski koszt konwersji.

4. Umożliwiają informowanie o promocjach, czy nowych usługach Twojej firmy, dzięki czemu łatwo można zareklamować tego typu akcje bez dużych nakładów finansowych.

5. Kreacje te mają olbrzymi potencjał dotarcia do klientów, gdyż mogą wyświetlać się na ponad 2 milionach stron internetowych, jak i również na YouTube.

Mamy nadzieję, że nakreśliliśmy Wam nieco temat reklamy śledzącej i dlaczego jest tak istotna.