Przejdź do treści
Allegro Ads

Podbij największy w Polsce marketplace

Dzięki Allegro Ads dotrzesz ze swoimi ofertami do użytkowników największej platformy e-handlu w Polsce. Twoje precyzyjnie stargetowane oferty wyświetlą się w kluczowych miejscach, a Ty wyróżnisz się na tle konkurencji.

Pryzmat Studio
Fotc
Opteo
Umownik
Senuto

Wyższa sprzedaż

Sprzedawaj więcej dzięki skutecznym reklamom Twoich ofert. Masz to, czego potrzebują inni. Spraw, by się o tym dowiedzieli.

Budowa pozycji rynkowej

Wprowadzasz na rynek nowości? Sprzedajesz sprawdzone i popularne produkty? Z Allegro Ads wzmocnisz pozycję swoich ofert w każdym przypadku.

Sieci reklamowe

Sprawimy, że Twoje oferty wyświetlą się już na poziomie wyszukiwarki Google lub na Facebooku. Zyskasz klientów, zanim jeszcze trafią na Allegro!

Strategiczne działania

Twoje produkty o wiele lepiej sprzedają się latem lub zimą? Zaplanuj kampanię sezonową i wykorzystaj maksymalne jej potencjał.

Efektywne wykorzystanie budżetu

Prowadzimy kampanie o wysokim współczynniku z nakładów na reklamę (ROAS). Oznacza to, że przychód wielokrotnie przewyższa wydatki.

Atrakcyjne reklamy graficzne

Zaprezentuj swoją firmę i skieruj uwagę klientów na określone kategorie produktów. Buduj świadomość marki atrakcyjnymi formatami graficznymi.

Sembiotic zapewnia reklamy, które angażują na każdym etapie ścieżki zakupowej

  • Wyróżnione oferty

    Im wyżej na liście wyszukiwania pojawia się dana oferta, tym większa szansa, że ktoś się nią zainteresuje. Aż 20% wszystkich zakupów na platformie Allegro dotyczy produktów ze ścisłej czołówki! Prowadzimy kampanie Allegro Ads, które sprawią, że będą to również Twoje produkty.

  • Indywidualne podejście

    Każdą kampanię Allegro Ads dostosowujemy do Twoich celów i możliwości. Nasz specjalista na bieżąco monitoruje ich przebieg i optymalizuje je pod względem efektywności. Zawsze działamy na Twoim koncie i jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie.

  • Pełna kontrola nad budżetem

    Model CPC, na którym opierają się Allegro Ads, umożliwia precyzyjną kontrolę budżetu reklamowego. Płacisz wyłącznie za kliknięcia, które prowadzą do Twoich ofert. W naszych raportach znajdziesz dokładne informacje na temat efektywności kampanii.

Jak przebiega współpraca z Sembiotic?

Kontakt

Wyślij formularz kontaktowy lub skontaktuj się z nami inną drogą. Nasz specjalista odezwie się do Ciebie, aby omówić Twoje potrzeby.

Analiza działań

Jeśli masz już konto Google Ads, przeanalizujemy dotychczas prowadzone kampanie i zaproponujemy niezbędne zmiany i dalsze działania.

Propozycja oferty

Po zapoznaniu się z potrzebami Twojego biznesu zaproponujemy Ci najkorzystniejszy sposób współpracy, który przyniesie najlepsze efekty.

Zawarcie umowy

Gdy już ustalimy warunki współpracy, prześlemy Ci umowę w wersji online. To ekologiczne rozwiązanie, które sprzyja naturze i oszczędności czasu.

Prowadzenie kampanii i raporty

Raporty przekazujemy w preferowany przez Ciebie sposób. Twój opiekun może informować Cię o aktualizacjach drogą telefoniczną lub przesłać je drogą mailową w formacie PDF.

Dlaczego Sembiotic?

Pomożemy Ci zaistnieć w sieci na korzystnych warunkach. O Twój sukces zadba zespół ekspertów z nieszablonowym podejściem, który systematycznie się powiększa.

  • Indywidualne podejście

    Klient jest naszym partnerem i w 100% skupiamy się na potrzebach jego biznesu. Zdobywamy wiedzę na temat Twoich produktów i usług, aby jak najlepiej pokierować nasze działania.
  • Przejrzysta komunikacja

    Zapewniamy Ci rzetelne, regularne raporty ze wskaźnikami KPI oraz stały kontakt. Co najmniej raz w tygodniu omawiamy z Tobą prowadzoną kampanię i jej wyniki.
  • Znajomość branży

    Doświadczenie poparte certyfikatami Google, Facebook i Allegro. Nasi eksperci biorą udział w wielu szkoleniach oraz konferencjach.
  • Eksperci w marketingu internetowym

    Za wyniki Twojej kampanii opowiadają specjaliści SEM. Indywidualny opiekun dba o ich efektywną optymalizację.

Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas!

Wypełnij formularz, który trafi do specjalistów Sembiotic. Opisz swój cel, problem lub wątpliwości.







    Często zadawane pytania