Czy wideo reklama na YT jest najlepsza?
Ogromna popularność i rosnące zasięgi tego portalu to coś, na co powinna zwrócić uwagę każda firma. Poniżej przedstawiamy jego 7 zalet
1. Mówi się, że jeden obraz jest wart tysiąca słów. Idąc tą logiką, wideo warte jest dziesiątki, jak nie setki tysięcy słów. Dzięki temu reklama lepiej zapada w pamięć i powoduje większe zaangażowanie odbiorców.
2. YouTube to około 2 miliardów użytkowników, którzy oglądają łącznie prawie 5 miliardów filmików dziennie.
3. Reklama w tym serwisie kosztuje tylko ułamek tego, co reklama w telewizji, a oferuje zdecydowanie większy zasięg.
4. Panel Google Ads umożliwia szczegółowe kierowanie związane z zainteresowaniami, obecną lokalizacją, płcią użytkownika, preferencjami zakupowymi, czy nawet na konkretne kanały, czy filmy.
5. YouTube udostępnia szereg formatów reklamowych, które mogą pokazać się użytkownikowi w różnych momentach filmu – na początku, w trakcie lub na końcu.
6. Jeden z formatów pozwala użytkownikowi na pominięcie reklamy po 5 sekundach. Dzięki temu rozwiązaniu reklamodawca nie ponosi żadnych kosztów. Jeżeli jednak obejrzenie całego materiału jest kluczowe, dostępne są reklamy, których pominąć nie można.
7. Poza oglądanymi filmami reklama może być wyświetlana na stronie głównej, wśród filmów, które pojawiają się na liście wyszukiwania oraz w propozycjach do obejrzenia.
Dziękujemy za uwagę.
Tradycyjnie, gdyby pojawiły się pytania, zapraszamy do kontaktu!